Over Chris de Romph
Waar het begon.
Als kind was ik al strategisch en analytisch ingesteld. Niet omdat iemand dat zei, maar omdat ik spelletjes nét iets te fanatiek speelde en altijd op zoek naar de slimste zet om te winnen. Zelfs bij stoplichten vroeg ik me af waarom er cijfers stonden, wat die betekenden, en hoe het systeem werkte. Die nieuwsgierigheid is nooit weggegaan.
Inmiddels ben ik 23 jaar, opgegroeid in Rotterdam en woon ik nu al 3,5 jaar samen met mijn vriendin in Dordrecht. In mijn vrije tijd ben ik het liefst in beweging: ik heb jarenlang gevolleybald, gekorfbald en zaalvoetbal gespeeld, en tegenwoordig ben ik te vinden bij cardioboxing, in de sportschool of op de padelbaan.
Wat me altijd heeft gedreven, is de wens om de beste versie van mezelf te worden. Die mindset heeft me richting persoonlijke ontwikkeling getrokken, en uiteindelijk naar het vak waarin ik nu echt mijn draai heb gevonden: recruitment marketing. De afgelopen vier jaar heb ik hier mijn eigen visie op ontwikkeld: gericht, resultaatgedreven en altijd met een scherp oog voor optimalisatie.

Ik geloof namelijk dat echte impact niet per se veel moeite hoeft te kosten, als je het slim aanpakt. Daarom ben ik gek op automatiseren. Van marketingfunnels tot… onze gastenlijst voor de bruiloft; als het efficiënter kan, dan regel ik dat.
In mijn werk pak ik alles met 100% op, maar niet alles in het leven hoeft serieus te zijn. Het mag ook gewoon leuk zijn. Die combinatie van energie, focus en plezier vind je in alles wat ik doe terug. Want waarom moeilijk doen als het makkelijker én leuker kan?
Daarom is mijn slogan ook: Samen maken we recruitment toegankelijker, makkelijker en nog leuker.
Wordt geïnspireerd door onze cases
Lorem ipsum Slechts €1,22 betalen voor een nieuwe sollicitant waarbij 78% op gesprek is gekomen & ruim 27% de opleiding is gaan doen om aan de...
Doeners in Groen is een jonge club met een mooie missie: mensen enthousiast maken om buiten aan de slag te gaan. Tot nu toe deden ze nog niet veel...
In een knusse straat in Dordrecht (waar ik zelf 3,5 jaar heb gewoond) zit een authentieke Italiaanse delicatessenzaak. Het soort plek waar je niet...
Slechts €1,22 betalen voor een nieuwe sollicitant waarbij 78% op gesprek is gekomen & ruim 27% de opleiding is gaan doen om aan de slag te gaan...
Slechts €1,22 betalen voor een nieuwe sollicitant waarbij 78% op gesprek is gekomen & ruim 27% de opleiding is gaan doen om aan de slag te gaan...
Slechts €1,22 betalen voor een nieuwe sollicitant waarbij 78% op gesprek is gekomen & ruim 27% de opleiding is gaan doen om aan de slag te gaan...
Slechts €1,22 betalen voor een nieuwe sollicitant waarbij 78% op gesprek is gekomen & ruim 27% de opleiding is gaan doen om aan de slag te gaan...
Slechts €1,22 betalen voor een nieuwe sollicitant waarbij 78% op gesprek is gekomen & ruim 27% de opleiding is gaan doen om aan de slag te gaan...